dilluns, 4 de febrer del 2013

Roda de premsa (sic)

En relació als "papers de Bárcenas" el president del govern, Sr. Mariano Rajoy, va donar explicacions (sic) en una roda de premsa (sic) on no sé que hi feien els periodistes (com no fos perdre la dignitat). Encara em pregunto com es que no es van aixecar i van fotre el camp. Jo encara em pssigo per creure'm el que vaig veure.
M'explico. ¿Com és possible anomenar "roda de premsa" una "declaració" feta a través d'una pantalla de plasma i no en persona? D'això, però, alguns n'han dit donar la cara... D'això, segons ho enten un servidor, se'n diu  amagar-se, covardia, por a donar la cara - no pas donar-la, repeteixo - etc. Però també se'n pot dir pressa de pèl i considerar els ciutadans uns imbècils.  
Per cert, que es deixin estar de dir que faran públiques les declaracions de renda que, d'altra banda, Hisenda, exigeix a tots els ciutadans. El diner "negre", els "sobres", les caixes "B", el tràfic d'influències, o com se'n volgui dir, justament per ser-ho, no és declaren mai. No hi surten, perquè si fossin diners declarats, ja no ho serien de "negres", ni provinents de caixes "B", ni de "sobres". A les declaració de renda, per tant, no hi surten per enlloc.
("Lo entiende? Lo entiende?", senyor Montoro & Cia).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada